Note: Theme set to: default
/
Forum
/
Algemeen /
Over deze site
Over e-rijden.nl
Gepost door
Dirk Postma op
21-10-2009 21:22:18
Deze site is een initiatief van de maker van TelecomVergelijker.nl. Het doel van deze site is om potentiële e-rijders op onafhankelijke wijze wegwijs te maken in de wirwar van zaken waar op gelet moet worden als het gaat om elektrisch rijden:
- Wat kost elektrisch rijden?
- Welke auto is voor mij geschikt?
- Waar kan ik deze kopen of leasen?
- Hoeveel (of hoe weinig) belasting moet ik gaan betalen?
- Hoe zit het met subsidies?
- Welke dealer of maatschappij levert de beste service?
Het doel is uiteindelijk om een totaal-overzicht van de mogelijkheden en de bijbehorende kosten te presenteren van diverse vormen van elektrische mobiliteit.
Vóór en dóór consumenten
e-rijden.nl heeft als doel om alles inzichtelijk, transparant en zoveel mogelijk te streven naar de waarheid. Een fabrikant kan wel adverteren dat de actieradius 300km is, maar wordt dit in de praktijk ook echt gehaald? En in welke omstandigheden? Voor dit soort informatie hebben we jou nodig! Rijd je regelmatig in een elektrisch voertuig? Dan stellen we het zeer op prijs als je nuttige informatie met ons en de rest van de wereld wilt delen. We zijn ook bezig met het ontwikkelen van tools waarmee je bijvoorbeeld het verbruik van het voertuig kunt bijhouden.
Ook zijn we geïnteresseerd in je ervaringen met het bedrijf waar je de auto gekocht of geleased hebt. Leveren ze goede service? Of schort het hier en daar er aan? Laat het ons weten!
Wil je meedenken en meehelpen? Registreer je dan op de site en schrijf je ervaringen op het forum, of neem contact op via het
contactformulier
Gratis adverteren op e-rijden.nl
Voor autobedrijven, leasemaatschappijen en andere aanbieders van mobiliteit bieden we de mogelijkheid om geheel vrijblijvend aanbiedingen op te nemen in onze database. U bereikt hiermee een zeer geschikte doelgroep: personen en bedrijven die op zoek zijn naar welke vorm van (elektrische) mobiliteit bij hen past. Graag gaan we met u aan tafel om te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen. Neem hiervoor contact op via het
contactformulier. Laat uw telefoonnummer achter, dan bellen we u zo spoedig mogelijk voor een gesprek.
Door wie wordt e-rijden.nl betaald?
Op dit moment wordt alles uit eigen zak betaald en wordt er geen cent verdiend met de site e-rijden. Om in elk geval kostendekkend te worden zullen in de toekomst waarschijnlijk wel advertenties getoond gaan worden.
Blijf op de hoogte
Ik wil graag per email op de hoogte gehouden worden over dit topic
Reageer
NB: na het typen van een bericht kun je nog inloggen of registreren